Vacature

Projectmanager Huisvesting

Bij Aiber is geen dag hetzelfde. Zeker niet als het gaat om huisvestingsprojecten voor onze opdrachtgevers. Van het slim inrichten van hybride werkplekken tot het vlekkeloos coördineren van grootschalige verhuizingen: jij regelt het. Je maakt verbinding, creëert impact en werkt aan projecten die echt bij jou passen – qua inhoud én ambitie.

Werk je graag met plezier en afwisseling aan uitdagende huisvestingsprojecten en heb je ervaring met projectmanagement? Dan zijn wij op zoek naar jou!

Wat ga je doen?

Als Projectmanager Huisvesting ben je verantwoordelijk voor verschillende projecten in het huisvestingsdomein. Je zorgt dat de ambities van opdrachtgevers worden vertaald naar een integraal plan, waar het concept en ontwerp van de werkomgeving aansluit bij de organisatiecultuur. Door goed te luisteren, te analyseren en te vertalen naar slimme ruimtelijke oplossingen, creëer je werkomgevingen die bijdragen aan productiviteit, werkplezier en groei. Je houdt overzicht en brengt structuur, ook als het complexer wordt. Met jouw kennis en ervaring geef je deskundig strategisch en tactisch advies, schakel je met stakeholders op verschillende lagen en ontzorg je de opdrachtgevers van A tot Z.

Bij Aiber bouwen we volop aan de uitbreiding en versterking van ons aanbod in huisvesting. En daarvoor zoeken we enthousiaste collega’s voor ons team. Naast het uitvoeren van mooie projecten, denk je ook mee over de koers en strategie van Huisvesting binnen Aiber. Met veel vrijheid en verantwoordelijkheid creëer je niet alleen impact bij onze opdrachtgevers, maar ook binnen Aiber zelf.

Voorbeelden van werkzaamheden kunnen zijn:

  • Je bent verantwoordelijk voor de klantrelatie, verzorgt presentaties en bent het aanspreekpunt van verschillende stakeholders;
  • Je brengt zorgvuldig advies uit bij complexe en grootschalige huisvestingsvraagstukken waarbij je rekening houdt met zowel technische als sociale aspecten;
  • Je bent analytisch sterk; je voert scenario-en haalbaarheidsstudies uit, adviseert opdrachtgevers over de beste aanpak en zet het implementatietraject in gang;
  • Je stuurt interne én externe teams aan zoals verhuizers en IT-leveranciers, maar coacht ook minder ervaren Aiber-collega’s en helpt ze groeien.
  • Je verbindt mensen op alle niveaus – van de eindgebruikers tot directies;

Onze opdrachten bevinden zich vooral in de overheids-, onderwijs- en corporate sector, maar we zijn bezig onze branches uit te breiden naar maatschappelijk vastgoed en de gezondheidszorg.

 

Waarom bij Aiber?

Bij Aiber draait het om vrijheid, vertrouwen en verbinding. Dat betekent dat jij veel ruimte krijgt om je werk op jouw manier te doen, we samen kijken naar opdrachten die écht bij je passen, en we oog hebben voor elkaar. Daarom bieden we:

  • Een hecht team met enthousiaste collega’s
  • Een salaris tussen de € 3.500 en € 5.500 (o.b.v. 40 uur, afhankelijk van ervaring)
  • Een variabele beloning op basis van je inzetbaarheid
  • Keuze tussen een auto of NS Business Card
  • 28 vakantiedagen (o.b.v. 40 uur)
  • Ruime ontwikkelmogelijkheden om te blijven groeien met jaarlijks een persoonlijk opleidingsbudget én toegang tot de Aiber Academy
  • Je pensioen is goed geregeld; overzichtelijk, flexibel en regie over je eigen opbouw
  • Hybride werken; bij de klant, thuis en bij ons op kantoor in het groen (en soms op onze sloep)
  • Elke vrijdag een verzorgde lunch op kantoor met je collega’s, en afsluiten met een borrel aan de AiBAR
  • Regelmatig teamactiviteiten; van borrels en zomer-BBQ’s, tot zeilen en wintersport

 

Wat breng je mee?

  • Hbo werk- en denkniveau, bij voorkeur een afgeronde Hbo Bachelor of Master in Facility Management, Bouwkunde of een bedrijfskundige richting met affiniteit voor huisvesting
  • Meerdere jaren werkervaring binnen projectmanagement en op het gebied van huisvesting
  • Projectmanagementcertificaat (Prince2, PMC, IPMA) is een pré
  • Je kan vloeiend Nederlands in woord en geschrift.

 

Verder heb je

  • Een groot verantwoordelijkheidsgevoel richting onze opdrachtgevers om ze zo goed mogelijk te helpen en hun vraagstukken voor de lange termijn op te lossen. Je hebt vermogen om impact te maken. Wat jij doet is merkbaar, jij maakt het verschil!
  • Een procesgerichte mindset en vermogen om structuur aan te brengen in complexe situaties.
  • De vaardigheid om makkelijk verbinding te maken; met de opdrachtgever, met de stakeholders en met je collega’s. Samen komen we verder!
  • Sterke communicatieve vaardigheden en een sterk gevoel voor organisatie/projectsensitiviteit.
  • Een positieve en proactieve werkhouding, je stelt de juiste prioriteiten en richt je werk efficiënt in.
  • Een goed gevoel voor wat er speelt in de markt, denkt vooruit en durft initiatief te nemen. En als er een besluit genomen moet worden, dan hak jij de knoop door.
  • Een behoefte om in een hecht team te werken met veel ruimte voor eigen ideeën en een persoonlijke benadering en begeleiding.
  • Een flexibele instelling en vind je het zelfsprekend om op locatie bij onze opdrachtgevers aanwezig te zijn wanneer dit nodig is.

 

Wij zijn Aiber

Aiber geeft advies en levert diverse soorten management aan de vastgoed, energie en infrasector. Dit doen wij met een hecht team met zeer diverse achtergronden. De lijntjes zijn kort bij ons, we maken graag gebruik van elkaars expertise. We helpen en stimuleren elkaar tot groei en ontwikkeling en vinden een fijne sfeer en gezelligheid binnen en buiten het werk heel belangrijk.

Enthousiast?

Nienke Huisman
nienke.huisman@aiber.nl
06 215 770 11